mandag 29. juni 2015

Ikke bare søm og golf heller!

Vi har hus med ganske stor hage og av og til må vi prioritere hagen framfor golfen. Ikke noe offer akkurat da vi liker å ha det fint rundt oss hjemme og!

På lørdag trodde nok Lyset i mitt liv, at han var en jordrotte (eller mosegris, som danskene sier, jeg liker det uttrykket bedre). Vi har en liten skråning ved innkjørselen som ikke var særlig pen. "Mosegrisen" slo til og gravde det han var kar om. 76 hull ble det, og jammen "flaks" at det var akkurat så mange planter vi hadde kjøpt. Nå er det bare å håpe at plantene trives og slår rot.

Ja, jeg tok bildet med mobilen! ;-D






Er det ikke rart? Det tok bare en halv time å handle plantene, men flere timer på å få de i jorda! 
Det var jeg som "puttet"de fleste plantene i bakken, men ryggen min er ikke vant med slik, så jammen måtte ikke mannen min trå til med å plante de siste og!  Men rydde opp, det klarte jeg!  

Nyt sommervarmen!

Anitra




Ingen kommentarer:

Søk i denne bloggen