mandag 27. juli 2015

Sommer og søm!

Det er ikke de store syprosjektene som foregår nå om sommeren for meg. Men det blir litt nå og da.
Forrige dagen hadde jeg et lite stunt på syrommet og det resulterte i 5 forskjellige "poser" i golf-relaterte stoffer. Siden jeg er så heldig at jeg får ha noen av tingene mine for salg hos Thomas Proshop på Østmarka Golf Klubb så blir det også litt mer golfaktige ting, men om du skulle ønske deg noe av det jeg har sydd i andre stoffer, så bare si ifra. Det kan helt sikkert ordnes. Jeg har ganske mange stoffer på lager. :-)



 
Denne hvite posen bruker jeg selv til ekstra golfballer. De under her er for salg. De har bildemotiv på den ene siden og enten golfbiler, scorekort eller sort bakside. Litt forskjellige.

 

 


1 kommentar:

Gretha sa...

Mange fine golf-stoffer her. Men det blir vel ikke mye søm på deg før "golfsesongen" er ferdig....... Vet ikke om dere holder å til det snør eller. Gleder meg til vi skal på kurs sammen på torsdag.

Søk i denne bloggen