mandag 3. september 2012

Småtteri søm

Jeg får stadig vekk utfordringer som jeg bare MÅ ta. Her forrige dagen spurte en kollega om ikke jeg kunne lage et pennal til henne.
I og for seg ikke noen utfordring det, så jeg sa selvfølgelig ja. En enkel match tenkte jeg! Stoffet ble valgt.


Det er bare det at hun ville ha det rundt, ikke noe problem, maken til de du får kjøpt i butikken? Nei, de er altfor store, et lite et, skal ha det i veska. Kjente at jeg ble litt engstelig, er ikke så god på slike små ting, men et ja er et ja.

Jeg gikk i gang og knotet ganske mye med de små runde endene, (så om noen har tips for hvordan det skal gjøres enkelt, så tar jeg i mot med takk!) Likevel, jeg ble fornøyd med resultatet.


Og det ble eieren og. Og jeg kan tørre å prøve meg på fler, for ferdig størrelse ble veldig praktisk og fin.
Passer fint til noen penner og blyanter, eller heklenåler/strømpepinner. Må se hva jeg får til.

Godt man blir utfordret litt.

Ha en fin uke!


Anitra

- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

Quiltefia sa...

Hei!! Fint penal!! Jeg kommer på onsdag!! Sees da! AnneK:-)

Quiltefia sa...

Hei igjen!! Anitra, hvor fikk du tak i øyevippene på bilen din?? AnneK:-)

Søk i denne bloggen