onsdag 24. oktober 2012

Storesøster teppe

I sommer ble en venninne av meg mamma til nr. to.  Hun har en herlig jente fra før og denne gangen kom en liten gutt.
Jeg fant ut at jeg måtte lage et lite teppe til storesøster. Det er jo tross alt hun som merker forandringen best i familien. Som tenkt så gjort.



Martine er en ordentlig rosa jente, så fargene var allerede gitt synes jeg, og tok litt grønt med for å "roe" noe ned. De fleste stoffene er kjøpt på Stoff og Stil, men ikke alle. Baksiden er fleece, slik at det ble et godt og
mykt koseteppe.


Syns det ser ut i ha falt i smak. Dette bildet fikk jeg på mobilen da jeg kom hjem!

 
Lillebror var jeg innom å kjøpte en litt tøff hettedress til og så fikk han en liten strikkegave i tillegg. Det er jo straks kuldegrader og kan være godt med sokker og votter i myk babyull.







Ja så da ble det litt denne uken også.  Nå har jeg et par små bestillinger som skal syes og i tillegg så er det bare 2 1/2 uke til julemarkedet vårt i Østensjø Husflidslag. Må se om jeg ikke får til litt mer dit også, men tiden flyr så det må bli som det blir.
Ha en fin uke!
Anitra


Ingen kommentarer:

Søk i denne bloggen