søndag 29. mai 2016

Golf regnværsveske

Da jeg skulle ut å spille golf i dag, i regnvær igjen, kom jeg på at sist var veska mi kliss våt og også alt inni. Hva gjorde jeg da? Jo sjekket ut hvor lenge det var til vi skulle dra. Det var 40 min, skulle ikke dra før kl 07.55.
Fant ut at jeg rakk å sy en regnværsveske, som tenkt så gjort.

Denne ble resultatet. Brukte den under turneringen men var ikke helt fornøyd med fasongen. Altfor vid og derfor litt "lealaus". Da vi kom hjem måtte den justeres. Ble mer fornøyd med neste resultat. Noe mindre men får med det jeg trenger.

Nå kan neste regnevær bare komme for min lommebok og mobil vil holde seg noenlunde tørre i allefall. Foretrekker selvfølgelig solskinnsgolf, men ikke alltid mulig å velge det. Været er som det er!

Anitra

Ingen kommentarer:

Søk i denne bloggen