onsdag 23. mai 2012

Late dager



Det er ikke mye håndarbeide om dagen! I allefall ikke noe som går fremover og dermed genererer det ikke så mye å blogge om heller. Det går en del i hage arbeid og nytelse av hagen. Slik ser det ut akkurat nå.


Likevel for en og en halv uke siden var vi "ufo damene" av gårde på stoff raid til Bryggerhuset i Vestby. Du kan se fine bilder herfra på bloggen til Gretha.
De har flyttet inn i nye veldig fine lokaler, med masse stoff! :0) Jeg skulle ha litt til stoff til en rull jeg fikk til bursdagen min, og det fant jeg!



Jeg fant litt annet også og tanken på et lite rosa jente teppe meldte seg. Det er jeg godt i gang med, toppen altså, skal bare ha en smal rosa kant før quilting og lukkekanten. Til meg og være er jo dette ganske bra!





Mai er jo en måned for korps i gatene. Yngstemann her i heimen spiller trommer. Stor stas på 17. selvfølgelig og også gøy nå når det er korps treff i morgen på Søndre Skøyen hovedgård. Mange lokale korps og som trekkplaster kommer Garden for oppvisning på slutten av kvelden.
Juni begynner med korpsstevne også spennende for der skal det deles ut års medaljer også.

Bildet av korpset har jeg lånt fra deres hjemmeside og da ble det seende slik ut. Mulig det kan bli bedre, men jeg vet ikke hvordan. Sikkert noe jeg kan lære her og!
Til neste gang, nyt de fine dagene!
Anitra
- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

Quiltefia sa...

Hei!! Kunsten med å blogge er at hvis du ikke har noe å blogge om, må du finne på noe!? Så jeg synes du klarte det bra!! Toppen til quilten er fin!! Den rullen med stoffer er nesten så fin at det er vondt å kutte i den........ Jeg er i London:-)) AnneK:-)

Søk i denne bloggen