torsdag 16. august 2012

Det går så fort!

Syns ikke det er så lenge siden jeg blogget sist, men så er det det likevel. Og når jeg nå ser på datoen så er det definitift lenge siden. Halve august har gått og hva har jeg gjort??
Ingen ting, omtrent.
Jeg har sydd noen fler mobiletuier for smart telefon. For ikke før hadde jeg sydd så ble de solgt. Til og med før jeg rakk å legge ut bilde. Legger noen skrytebilder her likevel. :0)








Jeg er sånn lett i produksjonsmodus om dagen, det skal være marked i september, og for meg betyr det at jeg forsøker å sy littegrann hver dag, selvom det ikke er helt lett å få til.
Jeg har sydd et par nye etuier for papirlommetørklær. Jeg har brukt mitt veldig mye i det siste for selvfølgelig har jeg fått sommerforkjørelsen og den slipper ikke taket sånn med en gang.
Jeg har også laget noen helt enkle vinposer som jeg selger. De er i lerret med ett enkelt motivstoff av druer/vinkorker/vinopptrekkere. Meningen med disse er at det skal være rimelige og å foretrekke framfor papirposen du får med fra polet, eller flaskeposen du kjøper i butikken. Selv syns jeg i allefall at det er hyggeligere med noe hjemmelaget.


Hverdagen med skole"barn" er rett rundt hjørnet og det skal bli godt. Rytmen i huset er litt i ulage om dagen og da blir det litt mas syns jeg. Det skal bli godt å få alt på stell igjen.
Så kommer jo sensommer og høst med oppstart av egne aktiviteter igjen, og jammen blir det en passelig travel høst i år også.
Enn så lenge, nyt siste rest av sommerferien for de av dere som har skolebarn.
Riktig god helg!
Anitra



2 kommentarer:

Quiltefia sa...

Hei!! Så bra at du for solgt de fine tingene dine så fort!! AnneK:-)

Anonym sa...

Veldig fine etuier. Du har veldig søte stoffer. Vi sees vel snart på steikkekafe! Blir koselig! Hilsen Heidi

Søk i denne bloggen