onsdag 1. august 2012

På hjemvei

Da vi var på vei hjem fra sørlandet i forrige uke,måtte vi stoppe for å handle litt lunsj. Min fantastiske mann fant ut at dette kunne vi gjøre på Brokelnadsheia. Der ligger Quilteloftet! Om jeg var med i matbutikken? Hallo!!! Jeg er jo en av mange stoffavhengige, så jeg gikk på Quilteloftet!
Har aldri vært der tidligere, men kan nok godt komme dit igjen!



Hanker til vesker er godt å ha, vet aldri når neste veske skal lages.



Og stoffer får vi aldri nok av,



Falt veldig for disse uglene. Og dattern min vil gjerne ha en av de på en veske. Skal vel få til det en gang tenker jeg!

Anitra


- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

Quiltefia sa...

Hei!! Den butikken har jeg også vært i!! Den ligger sånn ca 30 min å kjøre fra Kragerø!! De har igrunnen bra utvalg!! Fine stoffer!!:-) AnneK:-)

Søk i denne bloggen