lørdag 27. juni 2015

Ikke bare søm!

Det blir litt mindre tid til søm nå om sommeren. Særlig siden jeg er "bitt" av golfbasillen :-)

Dette har dere vel oppdaget siden jeg har laget mer enn en golfrelatert ting.  Golfen tar litt tid, men siden jeg ikke lenger har små barn så spiller det ingen rolle lenger. "Barna" er bare glade for å få huset for seg selv. 
Om noen for en tid tilbake hadde sagt at jeg skulle bli golfgal, hadde jeg bare ledd. Nå ler jeg og, men det er fordi det gir sånn glede! Bildene er fra litt forskjellig med golf, nyt!

Fra Østmarka Golf Klubb i juni  :-)



Husker ikke helt, men tror dette er fra Krokhol Golf Klubb i juni



Dette er fra dametur i Sverige. Bane Mjölkeröd Golf Klubb


Bare så det er sagt!



Og til slutt et stemningsbilde av flott kveldshimmel, Horten

Anitra






Ingen kommentarer:

Søk i denne bloggen