fredag 19. juni 2015

Organisering

Når man liker å lage ting, eller rett og slett har endel småting, bør man også han noe å oppbevare i. Jeg fikk et mønster i gave fra barna, en god stund tilbake. Det er for å sy organisator.
Det tok litt tid fra jeg fikk mønsteret til jeg fikk lagd, men til gjengjeld ble jeg godt fornøyd.


Jeg bruker min ved siden av symaskinen til å ha alle småtingene for hånden. Slik som nåler, målbånd, sakser, skjærekniver etc. 

Jeg ble så fornøyd at jeg viste den fram på jobb og fikk promte en bestilling.  
Kollegaen min ville ha en til å ha i veska, da kan hun bare løfte ut organisatoren fra veske til veske og alle småtingene er med.  Hennes ble slik.






Det er glidelåslomme på begge langsider. Denne er morsom, men krevende å sy. Gøy er det i allefall.

Anitra



2 kommentarer:

Alison sa...

Kjempefin, Flinkis!!! Skjønner jeg har et stykke igjen å lære før jeg er der.

anitra sa...

Ikke vanskelig, bare nøyaktighet. Og det er du god på Alison. 😉

Søk i denne bloggen