torsdag 9. juli 2015

Oppbevaring

En av mine kollegaer bestiller titt og ofte noe av meg. Noe jeg selvfølgelig setter stor pris på. Sist var det en liten pung til å ha mobil lader i. Hun har kjøpt en sånn mobillader med batteri slik at mobilen kan lades selvom man ikke har tilgang på strøm. Hun ønsket et etui som var nøyaktig passe stort, altså ikke til masse ekstra duppeditter.

Jeg tegnet opp laderen på et ark, hadde selvfølgelig ikke målebånd i veska akkurat den dagen, selvom det som regel er fast invetar i min veske. Noen lurer på hvorfor dame vesker er så tunge, det gjør ikke jeg, de er jo fulle av alle mulige nødvendigheter. :)

Her er ferdig resultat, som passet som hånd i hanske!




Anitra

1 kommentar:

Unknown sa...

Fint etui ! At vesken min er tung er nok at den inneholder ofte bok el fotoapparat el iPad . I tillegg til diverse andre ting da. I tilfelle ting.

Søk i denne bloggen