mandag 3. august 2015

Golfturnering - Tredagers


Som førstegangs deltaker og nybegynner fikk jeg lyst til å skrive hvordan jeg opplevde turneringen.
For det første var det gøy at så mange fra Østmarka var med (16 stykker). Det er moro å se kjente fjes og atpåtil såpass mange. Når jeg tok en kjapp sjekk på startlista så tror jeg jammen klubben var innenfor topp tre hva påmeldte gjaldt.
På Drøbak hadde jeg virkelig dagen. Jeg spilte som jeg aldri har gjort før, det var i allefall følelsen når dagen var over. Det var selvfølgelig litt venting, det må det jo bli med over 140 deltakere, men det var gøy! 
Evje, Moss/Rygge sin bane, var dag to. Det er etter min mening en vanskeligere bane. Veldig tøff rough, ihvertfall var det mye av den. Når jeg oppdaget at jeg hadde færre slag her enn på Drøbak (som jeg opplever som en lett bane) ble jeg litt overrasket, men sånn er det jo. Det er alltid gøy å spille på ny bane, men jeg burde kanskje ha spilt den før turnering, etterpåkloksap er alltid lurt.
På turneringens tredje dag var det Mørk som var banen. Dette går lett, tenkte jeg, jeg har spilt denne banen to ganger før! Det jeg nok ikke helt hadde tenkt igjennom var at jeg aldri har spilt 18 hull tre dager på rad. Nå har jeg det! Jeg gikk ut med friskt mot, og kom inn igjen litt mer slukøret kan man si. Men... opplevelsen av å være med på tredagers turnering, den vil jeg ikke være foruten. Jeg hadde jo en del gode slag også på dag tre. Og når resultatene endelig var helt ferdige så har jeg, tross alt, skrevet meg ned! Yesss, totalopplevelsen er FANTASTISK!
Det var på leaderbord lista en deltaker fra Drøbak, seks deltakere fra Moss/Rygge og 35 deltakere fra Mørk. Og vi fra Østmarka altså 16, Grønmo stilte med 20 og Oppegård med 13. Syns nesten jeg måtte telle noen av nærklubbene også.
Jeg blir med til neste år, gjør du??

Anitra 


Ingen kommentarer:

Søk i denne bloggen