mandag 7. september 2015

Sakte, men fremover

Jeg vet jeg har lagt ut tidligere at jeg broderer på ny bunadskjorte til min østtelemark bunad. Og ja, jeg gjør fortsatt det.
For å få litt mer innblikk i hvorfor det går så sakte satt jeg en dag og tok tiden for å se akkurat hvor mye jeg rekker.  Dere kan jo se selv,  det er 2 timer og 30 min brodering mellom disse to bildene.





Jeg kunne ha vært litt lengre da det er en av de grønne "ruterne" som er sydd, resydd og sydd igjen. ellers har jeg altså bare sydd.
Jeg tør ikke begynne å telle timer til jeg skal være ferdig. Dette er frontpartiet. Ferdig er begge mansjettene og det som gjenstår foruten resten av fronten, er halslinninga som er en like bred, men litt tettere bord.
Jeg blir helt sikkert ferdig til 17.mai ett eller annet år.

Anitra


1 kommentar:

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

Søk i denne bloggen