mandag 9. november 2015

Ut på tur!

Siden vi har hytte i USA så reiser vi også en del. Når vi skal ut på tur er det viktig å ha orden i papirene. Våre "barn" har nå alle blitt voksne og reiser derfor også på egenhånd. Det vil si at det ikke er vi foreldrene som lenger holder orden på papirer, pass, billetter etc.
Da datteren i huset har bursdag nå i november og skal ut på tur måtte jeg derfor til ved symaskinen.
Altså måtte, jeg ville sy, det var ikke et krav eller ønske, men jeg syns det er moro å finne noe å sy som jeg vet det blir bruk for. Altså denne gang, egen reisemappe. Enkel og grei og en klar forenkling av mønstret. Det er bare slik det må bli når jeg har så fint stoff.




Om jeg skal si det selv, og det gjør jeg jo, så ble den fin!

Jeg er godt fornøyd med resultatet og den ble godt mottatt av datteren vår.

Anitra



1 kommentar:

Alison sa...

Skjønner godt hun ble fornøyd! Veldig fin, nyttig og i glade farger. Flinkismamma!

Søk i denne bloggen