mandag 28. september 2015

Ikke alltid så lett å få det til

Jeg er stadig inne på Pintrest å kikker. Det er veldig mye fint å se på og også hente mønster til der.  For ganske lenge siden fant jeg en morsom pung jeg bare måtte prøve å lage. Jeg kunne ikke finne noen eksakt oppskrift, bare noen bilder med kinesiske tegn. Så jeg gikk igang og prøvde på egenhånd.
Denne pungen har aldri kommet lengre enn til tråklestadiet, men kanskje noen av dere som leser her kan hjelpe meg helt i mål?

Jeg har ikke laget den veldig stor, for mens jeg holdt på fant jeg ut at denne kanskje ikke er lur å bruke til noe som helst, bare morsom å ha. Jeg vet ikke helt, har du noen forslag?
Se på bildene.






Alt som ligger inni kan jo falle ut  om du åpner for mye.  Artig, men ikke særlig praktisk tror jeg. Tviler på at jeg kommer til å lage denne ferdig.
 
Anitra






Ingen kommentarer:

Søk i denne bloggen