tirsdag 3. mai 2011

Gøy med garn!

I dag har jeg vært på en annerledes "gøy med garn". Der var mange nye ansikter, kjempe fint. Tok lodd (og vant :0)), drakk kaffe, strikket og pratet. Dette ga meg overskudd som igjen resulterte i søm da jeg kom hjem. Takk til datteren min som hadde vært grei å rette (les sprette) opp noen feilsydde sømmer for meg! Nå er sminkepungen ferdig og jeg kan gå til ro og sove godt uten gremmes over feilsømmen.
Det er ikke galt med feilsøm, kan lære mye av det! Det er bare at jeg hadde sydd i voksduk, og det liker nok ikke symaskinen så veldig godt. I allefall kvitterte den med å sy bittesmå sting, og det er de som dattern var så grei å ta opp igjen.
På gøy med garn fikk jeg tipset om å sette på en teip der jeg skal sy, DET HJELPER! Mye enklere å sy da! Så nå kan jeg med glede sy ennå mer, også i voksduk!

Anitra

1 kommentar:

Gretha sa...

Nå fant jeg den. Dette har du klart fint, så skal vi hjelpe deg å fylle ut flere felter. Så kan vi lære noe sammen ved å teste nye ting.

Søk i denne bloggen