mandag 16. mai 2011

På tampen av 16. mai

Nå har det gått en uke siden sist jeg skrev. Ikke så veldig mye har skjedd, men jeg har sittet litt ved symaskinen denne uka. Mest for å reparere tøy men også litt bare for å kose meg. Jeg har begynt på 2 stk. mugrug's. Slike små "spisebrikker" som bare har plass til et krus, og litt ved siden av du vet ;).  Kanskje ikke så lett å se, men det er alle de "små lappene" som er starten. (Skjæreplata er altså ikke en del av mugruggen).

16. mai er snart over og det store spørsmålet nå er hvorvidt det blir bunadvær i morgen eller ikke???? Familiens bunader henger i allefall på rekke og rad klare til å tas i bruk. Blir det derimot regnvær starter nok dagen litt hektisk med å finne erstatninger for bunadene. Som du skjønner satser vi alt på opphold, her i familien, for den STORE DAGEN i morgen!
Dagen blir nok travel også for oss i morgen. Starter med flaggheising på Nordre Skøyen Hovedgård, deretter en tur til Oslo sentrum for å se barnetoget før turen går for å besøke de besteforeldrene som for tiden bor på sykehjem. Dagen skal avsluttes, som seg hør og bør, med felles grillilng for "hele slekta". Vi gleder oss! 

Ha en fin 17. mai og Gratulerer med dagen!   :0)

Anitra

PS er du innom så legg gjerne igjen en kommentar, da kan jeg jo se at du har vært her

3 kommentarer:

Marit sa...

Hurra for morgendagen! Krysser fingrene for at dere kan ta bunadene på! Vi snakkes snart! Stor klem fra meg!Marit H

Anonym sa...

Og en god dag fra oss og.... håper på opphold i morgen....;-))) Solveig

Quiltefia sa...

Hei!! Søte mugrugs!! De er så små at de er mulig å bli ferdig med!! Her henger også bundadene på rad og rekke. Siste gang for Kaja i Grorud skolekorps!! 11 års innsats!! Ha en fin dag! Hurra, hurra, hurra!! AnneK:-)

Søk i denne bloggen