onsdag 25. mai 2011

Mugruggene er ferdige! :0)

Jammen har det ikke gått en uke til. 17. mai ble akkurat som jeg håpet, med supert bunadvær.
De siste dagene derimot har været absolutt vært slik at det rette stedet å være er ved symaskinen. Tror du jeg har fått til det likevel?
Ikke helt nei, men jeg har endelig fått ferdig mine første mugrugs:0), Jippi!!! Nå skal stuebordet bli fritt for tekopp ringer, tror jeg i alle fall!
I går var det strikke kafé (Gøy med garn) for oss med abstinenser. Det var som vanlig veldig hyggelig og det kom mange fler enn jeg hadde trodd, supert. Ja ja så fra nå av får vi strikkeglade damer klare oss på egenhånd fram til høsten. Det vil si, det er en mulighet til! Det er STRANDSTRIKK på Hvervenbukta nå til lørdag, den 28. Mai. fra kl. 1100  Møt gjerne opp!!
Quiltelaget jeg er medlem av skal ha treff på Bærums Verk til lørdag så det er mulig jeg heller dukker opp der, vi får se.

1 kommentar:

Quiltefia sa...

Grattis!! De ble supersøte!! AnneK:-)

Søk i denne bloggen