mandag 6. juni 2011

Jeg lærer stadig :0)

Nå er det en stund siden sist jeg skrev. Det er fortsatt så veldig mye jeg må lære meg. Som du kanskje ser så har jeg lagt inn 2 nye sider med "skryte album".  Her har jeg lagt ut bilder av noe av det jeg har laget opp igjennom tiden. På strikkesiden er det ganske nye ting, men på lappesøm er det litt eldre.
Lappesøm er forøvrig noe jeg har tatt opp igjen nå som du sikkert har sett. Det er over 20 år siden sist jeg var aktiv med denne hobbyen, så nå var det jammen på tide igjen.
Jeg har jo laget 2 muggrugger og det ga sånn mersmak at nå er jeg i gang med nye arbeider.
Ikke bare det, jeg er nesten ferdig med julebroderiet jeg begynte på høsten 2008 også! Skulle nesten tro at det må være noe riktig stort, men saken er den at det er et bitte lite broderi av en bamse. Lover å legge ut bilde når den er helt ferdig.
Etterhvert nå så har jeg også tenkt å lage en side med ting jeg har for SALG. Der er det ganske mye forskjellig, fra strikkede pulsvanter til andre små og litt større ting som jeg har bruk symaskinen for å få ferdig. Jeg gleder meg til å legge det ut og håper dere syns det er moro å se hva jeg holder på med også. Denne gangen legger jeg ikke ut noe bilde, men lover at det skal bli bedre etterhvert.
Bildene jeg har tatt så langt er ikke av beste kvalitet, men slett ikke værst syns jeg i forhold til at alt er tatt med mobiltelefon.
Som sagt, jeg lærer stadig noe nytt! 
Anitra

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så bra det ble. Du må vise meg hvordan du la til de to sidene og fikk lagt ut så mange bilder.

Gretha R

Quiltefia sa...

Hei!! Dette ble bra!! Skriften passer bra!! Nå må du ønske deg et lite digitalt kamera, å begynne og ta bilder........ Takk for hyggelig middag torsdag!! Det var fint å se hele familien!! Hils!! AnneK:-)

Søk i denne bloggen