onsdag 8. juni 2011

Nå er det juliigjen, eller nesten

Da jeg var liten og var på juletrefest startet den ofte med en sanglek som begynte slik: Nå er det Jul igjen, ja nok en gang.....
Den sangen begynte jeg å nynne på i dag. Jeg er endelig ferdig med mitt julebroderi som jeg startet på høsten 2008! JIPPI
Bildet ble ikke så tydelig som jeg ønsket meg, men det er altså "knøtt lite", jeg har brukt sylupen min flittig for å kunne se, særlig i kveldsmørk stue. I tillegg til at julebroderiet er ferdig så står nå mine
Asaleaer, fra jul, igjen i full blomst.
Må nok innrømme at jeg er ganske stolt som har fått alle tre til å blomstre i gjen ;0).
Ellers kan en vel ikke akkurat si at det er noe i været eller ellers i tilværelsen som minner så mye om jul, heldigvis!  Ute skinner solen, det er godt og varmt. Hagen står i full flor og vi sjekker nesten hver dag for å se om det har kommet noen "nye" blomster fra i fjor. Når det gjelder varme så kjenner jeg fortsatt varmen fra sist helg. Den satte seg litt for godt "til rette" på skuldrene mine. Med andre ord så ble jeg ganske solbrent. Noe som nå begynner å minne litt mer om brunfarge heldigvis. Når jeg først har nevnt varme. Det som er "hottest" hos datteren min om dagen er en ny form for "shopping":  letsdeal.no Jeg har ikke prøvd selv, men hun og hennes venninner er helt opp i skyene. Her kan man gjøre gode tilbudskupp!! Bare et tips sånn på tampen, siden feriepenger og skatteoppgjør er like rundt hjørnet for noen og enhver.
Anitra :0)

1 kommentar:

Quiltefia sa...

Hei!! Jeg er i julemodus hele arbeidsdagen min!! Man kan jo ikke gjøre alt julete bare i desember!? AnneK:-)

Søk i denne bloggen