søndag 26. juni 2011

Ferie tid = nye håndarbeider???

Nå kan man vel med sikkerhet si at vi går inn i ferietiden :0)
For min del betyr det at jeg endelig har blitt ferdig med noen håndarbeid og kan med friskt mot gå på leting etter nye ting jeg kan lage.
Nå for tiden er jeg veldig i modus for å lage praktiske ting. Så som håndarbeidsmappen jeg begynte på tidligere i juni. Nå er den ferdig!!




Selv syns jeg den ble veldig fin, og har funnet ut at denne skal få være med på ferie i år! :0) Her kan jeg jo oppbevare små stoff biter som skal håndsys til den blokk som igjen skal bli....... det vet jeg ikke ennå. Får se hvor mange blokker det blir. Dette er for meg noe nytt og spennende. Ikke har jeg drevet med slik håndsøm før og heller ikke har jeg begynt på noe som jeg ikke vet hva skal bli. Spennende! :0)

Ikke nok med det. I går ble jeg endelig ferdig med mine pulsvanter i kontstrikk, strikket med ullgarn. Mannen min kan ikke helt skjønne at det hastet slik med de, det er jo ikke årstid for pulsvanter nå. Men jeg er i allefall klar når høsten setter inn.  


Så nå er jeg klar for å sette ut på sommerjakt etter nye håndarbeid som jeg kan fylle kveldene og etterhvert kanskje også noen sommerdager med. Det kan jo tenkes det blir litt tid for håndarbeid også i løpet av sommerferien etterhvert.
Det er i allefall godt å kunne si seg ferdig med to ting jeg har laget.

Ha det fint, ser ut til at sommeren kanskje endelig har kommet!  Anitra :0)

1 kommentar:

Quiltefia sa...

Så flink du har vært!! God ferie!! Jeg må jobbe litt til!! Annek:-))

Søk i denne bloggen