lørdag 2. juli 2011

Kunne nesten ikke tro det!!!!

Her om dagen overrasket min bedre halvdel meg stort. Han hadde vært i butikken og kom hjem med et blad til meg, et QUILTEBLAD ;0) Quilt Sampler heter det, er amerikansk og fylt opp med mange fine oppskrifter.
Siden jeg begynte ferie har jeg nesten helt snudd døgnet, som dere kanskje skjønner, men det gjør jo ikke noe. For nå på natta, når de andre sover er det veldig stille og rolig. Jeg syr ikke så altfor mye, men derimot leser jeg ganske mye (ikke spør hva, er bare "dårlige" dameromaner som er lette å lese ;0) og jeg elsker de!!!).
Har litt trøbbel med å laste opp bilder, så det får jeg komme tilbake til seinere
Det som derimot er veldig deilig er at jeg har fått tak i løst tastatur til min iPad2 og det virker utrolig bra! :0)
Ha en fin helg!
Anitra

Ingen kommentarer:

Søk i denne bloggen