lørdag 16. juli 2011

1. innkjøp fra USA turen er ferdig!!

En blomst jeg så i Bushgarden og bare måtte feste til filmen!
Vi har kommet hjem etter 2 1/2 ukes ferie i USA. Det har vært helt fantastisk der. Vi var i Haines City, Florida. Eller som vi har sagt i Orlando (det er ikke så langt unna :0)). Det er hele familien, inkl. en kjæreste, som har vært avgårde, så det var mange hensyn å ta. Men som jeg skrev i et tidligere blogginlegg så fikk jeg vært innom en koselig, liten quilte butikk, Cornerstonequiltshop Der satt de lokale damene ved symaskinen og syns det var veldig hyggelig med turister. De spurte hvor vi var fra og da de hørte Norge og Oslo, viste det seg at hun ene har aner fra Oslo og Bergen. Verden er ikke så stor!! Jeg fikk handlet ganske så mye i den butikken, de sendte meg også videre til Jo-Ann hvor jeg fikk kjøpt endel småsaker som de ikke hadde i denne butikken. Noe av det de derimot hadde var bl.a. Quiltinaday produkter. Jeg kjøpte to som jeg har lagd litt større.


De har nå blitt til mugrugs som min svigermor skal få i bursdagsgave. Hun har bursdag til uken :0). Nå er denne uka nesten over, det er i allefall helg!

I morgen skal min datter og jeg på kurs hos Manuela fra Passion4Baking , cupcakes skal pyntes, så nå må jeg redde muffinsen før de blir brune ;0).
Fortsatt fin helg og ferie!
Anitra

2 kommentarer:

Quiltefia sa...

Hei!! Velkommen hjem!! Skjønner at dere har hatt det fint!! Hyggelig at du har blogget underveis!! Regner med at du har stoff til langt utpå nyåret!!? AnneK:-)

Anonym sa...

Så mye fint du har kjøpt. Gleder meg til å se alt når jeg er tilbake fra ferien i Trondheim. Hyggelig at flere i familien syntes det var spenende å handle stoffer. Gretha R

Søk i denne bloggen