lørdag 16. juni 2012

Innpakning

Vi har kommet inn i de glade 50 årene, og det begynner de å gjøre rundt oss også! I dag skal vi i 4x50. Vi er invitert av en, men siden vi kjenner alle fire må vi nesten ha med noe til alle syns jeg.
Vin er greit og godt, men posene fra polet er IKKE greie!

Så i går satte jeg meg ned å sydde poser til flaskene. Jeg har noen fine temastoffer med vindruer og vinkorker. Disse ønsket jeg å bruke.


Selve posen har jeg sydd i ubleket lerret. Helt enkel og grei. For at flaskene skal stå stødig i posen har jeg valgt å lage " bunn" i posene ved å sy to tverrsømmer i bunnen. Det gir firkant fasong og flaskene står greit.


Tanken med disse posene er bare at de skal være finere enn plastposer, ikke at de skal kunne brukes til flere ting. Jubilanten som inviterte oss får jo en gave i tillegg, så enkelt må det være.



For å skryte så ble jeg ganske fornøyd ja!


Skulle det vært mer gave over posene kunne jeg selvfølgelig ha sydd slike poser:


De kan brukes til mye som for eksempel; vinpose, skopose, håndarbeids pose, toalettmappe etc. Jeg liker fasongen godt og selv disse i flere størrelser, både med og uten håndtak.


Anitra

- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

Quiltefia sa...

Morsomme poser!! Det var lurt å ha 4x50!! Det må jo bli en diger fest!!? God helg!! AnneK:-)

Quiltefia sa...

Hei igjen!! Jeg tenkte på det rett etter jeg hadde gått at jeg ikke fikk sagt ha det til deg!! jeg pleier å stikke etter kringla!! Syntes det hun med boka viste var litt kjedelig! Men ellers var det veldig hyggelig!! Jeg liker Katrine innmari godt! Og samlingene hennes!! God sommer til deg og Ø også!! Malta hørets fint ut!! AnneK:-)

Søk i denne bloggen