fredag 29. juni 2012

Late sommerdager? Nei det er tull!

Tidligere denne uka kom jeg hjem etter fem herlige dager på Malta. Min mann og jeg hadde "voksenferie".
Det er veldig fint å være forelder, men det er og godt når barna blir så store at man kan ha ferie alene.

Late sommerdager ble ikke spesielt late. Vi hadde mye sightsing og flotte opplevelser på Malta. At vi bare har vært der i fem dager er vanskelig å forstå. Vi så og opplevde veldig mye. Her er et lite knippe av våre opplevelser.



Dette var noe av det første vi så, (St. Juliens bay)


Stemningsbilde første kvelden.


Hotellets bassengområde.


At de var opptatt av quilting på 15-1600 tallet fikk vi også bevis for, (katedral i Valetta)


Hvorfor skulle de ellers legge slike mønster på gulvene?? (katedral i Mdina)



Vannet var akkurat så klart og flott som i turist brosjyrene. Vi kunne fint se bunnen ca 5 meter ned. :0) (dette fra Blue grotto)



Denne inngangen tok jeg bilde av i Mdina, bildet yter ikke planten full rettferdighet, men til å være tatt med iPhone så syns jeg det ble fint.
i tillegg til dette så spiste vi mye god mat, italiensk er det mye av. Vi hadde og noe bade tid og et par turer i båt sightsing.

Til mandag er det på jobb igjen. Ferien er slutt og hverdagen kaller. Håper på fine ettermiddager og kvelder fremover. Ha en fin helg og riktig god ferie til de av dere som har det.

Anitra

- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Søk i denne bloggen