fredag 6. juli 2012

Praktisk til hunden

Litt tidligere i sommer kom jeg hjem fra jobben til nye bøker. En venninne, som vet godt at jeg liker forskjellige håndarbeider, hadde levert meg fire nye bøker. En av bøkene heter sy og strikk til hunden.
Jeg har ikke hund selv, men vi passer av og til onkel sin storpuddel og naboens "eventyrblanding".

Når man skal ut å lufte er det et par ting man må ha med; hundeposer og godbiter. Det er ikke alltid man har lommer å fylle opp så da kan det være godt å ha disse




Begge har mulighet for å festes til båndet eller beltet/beltestropper. Jeg har foreløpig laget to utgaver.





En for gutter og en litt mer for jenter. Måtte også prøve meg på et lite klesplagg, neida bare et skjerf.



Her er Sabrina modell. Syns hun ble fin, men skjerfet er kanskje i største laget?

Dette er ting som jeg syns det var gøy å sy, så mon tro om det ikke blir fler.

Ha en fin helg!

Anitra



Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Søk i denne bloggen