onsdag 26. oktober 2011

Størrelses forskjelller

Da vi var på Klækken i helgen drev jo hver og en av oss med medbragte prosjekter. Og hva vi hadde med var ganske forskjellig i størrelse.
En av damene, Birigt, drev med fantastisk småplukk som jeg bare kan beundre. Det blir nok en stund før jeg driver med slikt ja. :0)




Flere av oss hadde med store tepper som vi sydde på. I forskjellige vanskelighetsgrader. Her kan dere se to av de andre sine tepper.


Det var ennå flere tepper som ble produsert denne helgen, helt eller delvis. Disse får jeg ikke vist fram da bildene ikke ble bra nok for publisering, dessverre! :0/


Og her er mitt teppe med stoffene fra USA. Nå må jeg bare få kjøpt stoff til kanter og lukkekant samt fleece til bakstykke. Vet jeg ikke får gjort det med det aller første, men så haster det jo ikke så veldig heller da!



De hemmelige prosjektene våre var fler enn vi fikk tid til, så da fikk vi se modeller og fikk mønster slik at vi kan sy hjemme i stedet. Modellene nedenfor er det Turid som er mester for.




Jeg har selv kjøpt noe lignende for 3-4 år siden og de er nå utslitt. Må prøve meg på å lage sånne snart.

Ha en fortsatt fin uke!
Kommer nok ennå litt mer fra Klækken turen, etterhvert.

Anitra

1 kommentar:

Anonym sa...

du vrden hvor aktive dere har vært. Ikke småtteri som ble sydd på Klækken. Høres ut som om dere har hatt en flott helg! Hilsen Heidi

Søk i denne bloggen