torsdag 15. mars 2012

Konfirmasjon

Hei
Her i helgen gikk det opp for meg at yngstemann jo faktisk står til konfirmasjon nå i vår. I mai for å være mer pressis og vi har fortsatt ikke sendt ut invitasjonene!

Har tenkt at det er lenge til, men mindre enn to måneder er jo ikke lenge i en slik situasjon.

Jeg måtte igang med å lage invitasjonene. Slike kan selvfølgelig lages enkelt på pc eller kjøpes ferdig, men ikke her i huset. De to eldste har hatt hjemmelagede invitasjoner så da må selvfølgelig sistemann også det.
Det er ikke det at invitasjonene behøver å være så avanserte, men hjemmelaget må de være.

For ikke lenge siden kjøpte jeg en lamineringsmaskin. Helt enkel til et par hundrelapper og denne tok jeg i bruk.




Jeg kjøpte blå tyll som jeg klippet i passe str. Jeg har brukt A6 format. Tok i bruk pc'n og printet ut bilder av poden, skar de i rett størrelse. Så kjøpte jeg enkelt å greit stikkers med innbydelse på. Alt dette la jeg inni lamineringsplasten.

En kartong i riktig størrelse fikk rett påskrift. Et hull i hjørnet på plast og kartong, en knyttet lisse. Og VIPS så er innbydelsene ferdige. Konfirmanten ble fornøyd, jeg er fornøyd og i dag går innbydelsene i posten.





Phu da rakk vi det likevel. Og jeg, jeg kan sy videre :0). Veske er under produksjon og sylysten på topp!

Anitra



Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

Quiltefia sa...

hEI!! Kreativt!! AnneK:-)

Anonym sa...

Det var jammen lurt. Kjempefine invitasjoner!! Klem Heidi

Søk i denne bloggen