lørdag 24. mars 2012

Min første veske

For et halvt år siden sånn cirka var jeg med min mann til Torino. Der hadde de mange fine vesker. Som jeg var flink å ikke kjøpe. Da vi ko hjem igjen, derimot... Kjøpte jeg en sypakke fra MyQuilt på en veske.
Nå har jeg sydd den! ;0)

Veska sitt navn er Spring in Paris.
Det var ganske skummelt å skulle begynne. Jeg har brukt lang tid på å tørre å sette kniven i stoffet. Skjønner ikke det nå. Det var enkelt og veldig morro å sy sin egen veske.
Dette blir definnitivt ikke den siste, men det er jo noe eget med den første da :0).
Dette innlegget skulle jeg egentlig ha skrevet for en uke siden og lagt ved mange bilder fra prossessen underveis. Sånnble det ikke. Alle bildene som jeg tok underveis ble slettet underoverføring til pc, hvordan går set an! Ikke vet jeg, men av den grunn mistet jeg litt piffen.
Nå har den kommet litt igjen. Det har vært en travel dag med vårmarked i husflidslaget og tiden er inne for å "flate" ut på sofaen. Ha en fortsatt fin helg.
Anitra
- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Søk i denne bloggen