fredag 6. april 2012

Nytt iPad etui

Hei igjen, og fortsatt god påske!
Nok en gang er det en stund siden jeg blogget sist, men sånn blir det bare av og til!
Jeg har lagt merke til at jeg har fått nye følgere. Kjempefint, og velkommen til dere ;0).
Da jeg sydde veska Spring in Paris, fikk jeg litt stoff til overs. Dette bestemte jeg meg for å bruke til iPaden min. Og nå har jeg endelig gjort det!

Jeg har brukt motivstoffet i fronten og et "semsket" fra stoff og stil til resten.
For at padda skal få det mykt og godt nedi etuiet har jeg foret med rød fleece. Det er godt å bruke litt farge!

Har også satt på rød knapp og rød trykk knapp.
Jeg har som regel litt trøbbel med å følge et møster helt og fullt. Slik ble det denne gangen og, men så får jeg jo bare min egne personelige vri.
Skal se om ikke jeg får sydd litt mer på symaskinen i løpet av påsken, men vet ikke helt. Mange prosjekter sloss om plassen inne i mitt hode og vil gjerne ut. Likevel tror jeg nok jeg må prioritere brodering nå når jeg er hjemme i dagslys. Vi får se! Fortsatt god påske!

Anitra
- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Søk i denne bloggen