mandag 9. april 2012

En drøm i oppfyllelse :0)

Om ikke mange dagene bikker jeg over til nytt tiår! I vår familie har vi dagene tett nå i april, så påsken har vært full av feiring for de som har fylt og for meg som fyller. Så også i dag, og jeg fikk en drøm oppfylt!

En stund nå har jeg ønsket meg ny symaskin og har " siklet" etter en Janome 7700. Og gjett: NÅ har JEG en...!



Jeg føler meg som verdens heldigste. Har pakket den ut av esken og fått den opp på bordet, så nå gjenstår det "bare" å bli kjent med den.
Det gleder jeg meg til.

Så synd at ferien er slutt og hverdagen kaller med ekstra mye denne første uka. Men men sånn er det vel for de fleste.

Ha en fin uke!

Anitra


- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hey hey Gratulerer såååååå masse med dagen og din fantastiske nye flotte symaskin. Dere blir nok snart bestevenner. Klem Heidi

Quiltefia sa...

Hei!! Så fantastisk!! Det var en flott "jubileums" gave!! men jeg skal vel ikke gratulere deg med det ennå!? Vi sees kanskje på onsdag?? AnneK:-)

Søk i denne bloggen