søndag 22. april 2012

Nok en iPad mappe

Blir ikke så mye sying om dagen, men i dag har jeg sydd en iPad mappe til min datter også.

Hun er blant annet helt "hekta" på tigere så da måtte det bli tiger etui.





Her har jeg endelig fått prøvd ut "arkene" jeg kjøpte i USA i sommer. "Arkene" er av tekstil og kan puttes i printeren. Dermed fikk jeg printet ut akkurat det bildet jeg ville bruke. Rimelig genialt, og helt sikker noe mange kjenner til, men altså første gang jeg bruker. Det blir ikke siste gang.

Siden Helene liker så godt tigere må selvfølgelig innsiden også ha tema tiger.




Dette stoffet fikk jeg av en av mine quiltevenninner som ikke skulle bruke det selv, tusen takk!

Nå er det ikke mer enn to uker til konfirmasjon her i huset. Så det blir ikke mye søm på meg framover heller. Nå er det forberedelser til den "store dagen" som gjelder!

Må finne ut hvordan jeg skal lage bordkort. Blomster arrangementet har jeg satt bort og kaker skal jeg bake selv.

Ha en fin uke!

Anitra

- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Søk i denne bloggen