torsdag 26. april 2012

Konfirmasjonstid

Hei

Det blir ikke så mye tid til håndarbeid nå som jeg skulle ønske. Det er forberedelser til konfirmasjon som står på planen nå om dagen.
Likevel har jeg tatt meg litt tid til å redigere litt her på siden. Har lagt til nye bilder på de forskjellige skryte sidene, og også noen på til salgs siden. Hyggelig om du tar en titt og legger igjen en liten kommentar. Kommentarer er alltid hyggelig og sporer til å skrive mer.
Forberedelsene jeg har gjort nå er bordkort og bordkort holdere. Jeg forsøker å holde det helt enkelt så bordkortene blir i samme stil som invitasjonene.

Skulle gjerne snudd dette bildet, men får det ikke til
Jeg  har brukt bilde av konfirmanten, tyll og lamineringsmaskinen. På baksiden er det tyll. Kanskje ikke den helt store kretaiviteten, men helt min!

Bordkortholdere har jeg laget av treknapper, treperler og ferdige holdere fra Panduro. Veldig enkelt og veldig greit. Disse kan jeg bruk omigjen ved en senere anledning.



Nå går vi snart inn i Mai med flere fridager og kanskje kommer det varmere vær også. Ha en fortsatt fin uke, og god helg!


Anitra :0)

Ingen kommentarer:

Søk i denne bloggen