mandag 14. desember 2015

En gave i manko!

Hva gjør jeg når datteren i huset, på fredag kveld, kommer på at hun egentlig trenger en gave til en to år gammel jente? Og den skal være med på reise, søndag ettermiddag?
Siden planen var at de også skulle stå på ski, og disse menneskene kommer fra Texsas så antok jeg at de ikke har votter! Lang historie, kort. Jeg strikket et par rosa votter ca størrelse to år, og lørdag morgen får vi beskjed at de er forhindret i å komme grunnet sykdom.  Jeg sitter derfor med et par votter, i 100% ull, som jeg håper noen av dere kanskje har bruk for. De er for salg kr. 120,-.

Fargen er cerise rosa med pudder rosa lus og tupp.




De har ingen lange tråder inni, som kan fange små fingre.  Vottene har total lengde på 18 cm, hvorav 7 cm er vrangbord.



Bredden på vottene er ca 6 cm og tommelen er ca 3 cm lang.

Ønsker du å kjøpe de så send meg en e-post til: anitrags@msn.com.

Anitra



Ingen kommentarer:

Søk i denne bloggen