mandag 28. desember 2015

Broderi eller Stichery om du vil

Når man er på reise er det greit, syns jeg, og ha med et håndarbeid som ikke krever så mye "rundt seg". På ferie denne gangen ble det derfor med et broderi eller stitchery om du vil. Jeg har valgt å sy alt i en farge, men selvfølgelig kan man bruke mange farger om man heller vil det. Da vil nok motivet framstå som et helt annet. På mønsteret er det vist i rødt, mens jeg har valgt å sy det i blått. Siden det nå er desember så føltes det for julete å sy i rødt. Sikkert helt feil, motivet har jo ikke noe med jul å gjøre, men jeg valgte altså blått og er godt fornøyd med det. :-)




Jeg valgte å sette på en "ramme" av blått stoff med potetrykk, og klipsglass fra Ikea som støvskjerm. Er godt fornøyd med resultatet som ble en julegave til onkel og hans hund.

Takk for det gamle, godt nytt år, 2016!

Anitra

1 kommentar:

Birgitte sa...

Så fint et stitchery! Herlig tekst på :D

Søk i denne bloggen