tirsdag 22. desember 2015

Julegave til en heldig jente

Når symanskinen trengte en overhaling, og til og med ble forsinket på "ferien" sin på grunn av manglende deler. Da blir det travelt før jul.
Men jeg kom i mål nå også.  En god stund før jul fikk jeg en bestilling på en liten veske. Jeg visste det skulle være julegave, men den kom litt langt bak i hodet og ble nesten glemt.
Nå er symaskinen tilbake hos meg og jeg er ferdig med bestillingen.
Håper den faller i smak hos sin nye eier, nå på julaften.
Veska er artig å sy og jeg syns den ble riktig så morsom med dongeri og Olaf fra filmen Frost. 







Dette er en veske som kan varieres i det uendelige og brukes både av store og små. Med eller uten hanker, ensfarget eller todelt. Her er det stoffvalget som er avgjørende på om det skal være sminkepung, selskapsveske, mobil og pengepung veske eller???  


Riktig god jul!

Anitra

Ingen kommentarer:

Søk i denne bloggen