søndag 11. desember 2011

Julegaver

Tiden går så absolutt med til håndarbeide om dagen ja. I år er det nok noen som får mugruggs eller andre ting til bordet. I skrivende stund vet heller ikke jeg hvem som får hva, men produksjonen er i gang. Jeg syns det er veldig moro med mugruggs og syr og koser meg.


Så langt har det blitt ett par varianter


og i tillegg noen glassbrikker.


Regner med at det nok blir noe mer etterhvert som "dagan går". Det som er veldig greit er at nå er produksjonen godt i gang og blir det ikke julepresanger, så kommer de nok i butikken min etterhvert. Vi får se!
Fortsatt fin helg!

Anitra :0) - Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

Quiltefia sa...

Hei!! Mugrugs er morro å gi bort!! Tror jeg må lage noen jeg også!! Men jeg kommer meg som oftest ikke helt ned til syrommet, jeg blir sittende fast i stua...... Ha en fin sysøndag!! AnneK:-)

Søk i denne bloggen