lørdag 31. desember 2011

Terapistrikk sånn på tampen

I julepresang fikk jeg boka Julekuler av Arne & Carlos. Ja altså, boka fikk jeg av datteren min, men den er skrevet av Arne og Carlos. Da jeg fikk boka var det sokker på pinnene, disse er nå på føttene, og i går strikket jeg en vinterkule.




Synes selv den ble fin. Uansett ga den meg veldig god terapi da dagen startet med telefon fra sykehjemmet der mamma bodde. Mamma døde i går morges! Nå sitter jeg her med en tomhet innvndig å prøver febrilsk å tenke på andre ting. Derfor dette blogginnlegget!

2011 har på mange måter vært et spennende år. Noe har vært for første gang, les blogging. Jeg visste knappt nok hva blogg var før jeg begynte å blogge selv og nå blogger jeg med rykk og napp.

Quilting er noe jeg også drev med for ca 20 år siden. Det har fått ny mening for meg nå i 2011. Jeg quilter kanskje ikke mest, men symaskinen er flittig i bruk også til lappesøm!

Strikkepinner og heklenål har også blitt tatt opp igjen. Og nå på tampen av året begynte jeg å brodere på ny bunadskjorte. Denne skal selvfølgelig være klar til 17. Mai, men jeg sier ikke hvilket år! :0)

Takker alle som leser bloggen min for et fint år og håper dere og mange fler titter innom også i 2012

Takk for det gamle og Godt Nytt år!

Anitra - Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Anitra
Kondolerer. Håper du kommer deg greit gjennom nyttårshelgen, men den blir sikkert veldig spesiell for deg i år.

Flott vinterkule og godt nytt år!

Klem fra Mette

Quiltefia sa...

Hei Anitra!! Kondolerer!! Det var en lei avsluttning på 2011!! Gode tanker til deg og dine!! Klem fra AnneKari:-)

Søk i denne bloggen