mandag 5. desember 2011

Smått men godt!

Tiden ved symaskinen i går ble ikke så lang som jeg hadde tenkt meg. Det var fler maskiner som skulle ha hjelp, vaskemaskinen f.eks :0). Gleder meg til det kommer vaskemaskiner som henter, vasker, tørker og legger bort klærne. Da kan jeg sy mye da!

Det jeg derimot fikk sydd var et par bordskånere/glass brikker til min mamma.


Mamma er ganske ustø og skjelven på hendene og trenger å ha alt på antigli matte. Det ser ikke like koselig ut, så jeg sydde to hjerter med antigli bak. Nå ville det nok ha blitt mye penere med hvit antigli, men er blå jeg har og slik ble det.


Nå etterpå skal de overleveres så håper de faller i smak, men det kan man vel aldri vite.

Fortsatt fin adventstid!

Anitra Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg ønsker meg også en slik vaskemaskin - og kanskje en ditto til oppvask. Hihi. Heldige mamma blir sikkert glad for nye flotte hjerter til koppene sine. Heldig mamma som har deg til å tenke så lurt. Nå kommer koppene til å stå pent og rolig på bordet. Ha en fin dag - Heidi.

Søk i denne bloggen