lørdag 3. desember 2011

Ting skal ta tid!

En uke uten blogging! Tiden går så fort når man har mye og gjøre. Så en uke uten blogging betyr, ikke nødvendigvis, en uke uten håndarbeid.

Jeg liker godt å strikke, men er ingen racer med pinnene. Ting tar med andre ord tid :0) Ett par sokker til meg har jeg brukt litt over to uker på,


men så syns jeg de ble fine og da! :0)

Damene på gøy med garn ler litt av meg innimellom. Jeg begynte nemlig på sokkene den ene gangen og var fortsatt ikke ferdig neste gang (vi møtes hver 14. dag). Flere av de derimot har jo nye strikketøy hver gang, og det er ikke slike "småtterier" som sokker da, men men vi er alle forskjellige. For meg er det viktig at ting tar tid!
Da har jeg jo noe å kose meg med lenge og resultater blir det jo etterhvert!

Ha en fin helg! Her er det i allefall ypperlig innevær og gode muligheter for å bedrive håndarbeid

Anitra - Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Søk i denne bloggen