tirsdag 27. desember 2011

Julens håndarbeide

Det har vært stille på håndarbeids fronten for meg i det siste. Det har i grunnen dreid seg om andre forberedelser til jul, enn håndarbeid. Ikke at jeg er alene om det, men slik er det nå en gang! Nå har jeg fri i romjulen og tenker å bruke litt tid på håndarbeide også :0) Bunadskjorta har jeg endelig begynt på. Det er et tidkrevende småplukk, men veldig moro.



Som dere ser er det ganske smått og ikke mulig, for meg i allefall, å brodere uten sylupe. Er litt spent på når i allverden jeg skal få denne ferdig for så langt har jeg allerede brukt flere timer. Jeg vet hva jeg skal holde på med fremover. Brodere og gjøre ferdig andre arbider jeg har begynt på. Men akkurat nå skal jeg ut å gå en tur i det fine solskinnet. En vet jo aldri hvor lenge vi har det.
Fortsatt god Jul og kos dere!

Anitra - Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

Quiltefia sa...

Hei og god Jul!! Det ser gøy ut med brodering!! Jeg vet det tar tid!! Men hvis du får sydd litt hver dag?? Det er smått hvis du må bruke lupe !! Lykke til! AnneK:-)

Søk i denne bloggen