fredag 25. november 2011

Koppen min har fått nytt "hus"

Jeg har lenge vært litt missunnelig på koppen til Gretha, altså på min kopps vegne.

Gretha har nemmelig lenge hatt posehus til sin kopp og det har jeg og ønsket meg. Nå selger Gretha slike så jeg kan helt sikkert kjøpe en, men jeg har jo stoffer og symaskin selv, så da vil jeg sy egen!
Endelig så kom ånden over meg og jeg fant fram stoffer som jeg ville bruke. Man kan jo ikke bare bruke hva som helst. Det skal selvfølgelig passe til formålet. For å være sikker på at huset passer fikk jeg målene av Gretha (hun finnes ikke gnien sånn!). ;0)


Her er resultatet, og størrelsen ser riktig ut.


Og slik er det når koppen skal med på møter ;0). Nå blir det god te fra lun kopp! Anitra

1 kommentar:

Quiltefia sa...

Hei!! Morsomt med pose til koppen. Har lenge tekt at jeg skal gjøre det samme.....men jeg glemmer alltid å ta med kopp også......
Nei jeg fikk ikke til å bruke i-padden til å blogge med. Klarer ikke det med bildene. Jeg vet ikke om det går, det er kanskje jeg som er klumsete?? Men jeg tok med meg mac,en og du vet da hadde vi hver vår på tur. Det er litt drass, men er man en blogger så må det til:-)) idag syr jeg faktisk, men må til tannlegen...... grrrrr. Ak:-)

Søk i denne bloggen