torsdag 3. november 2011

Tepper som varmer

I sygruppa "Ufo-jentene", som jeg er så heldig å være medlem av, syr vi på mye forskjellig. Både til oss selv og til andre. Vi skal bl.a. lage ett teppe sammen i rødt og beige, for Tepper som varmer.
Blokkene her skal være 6,5" x 6,5" og selvfølgelig skal de være i rødt og beige.
Mitt første bidrag ble denne blokken.



Siden jeg ikke har sydd så veldig mye og heller ikke er helt dreven på dette med å sy sammen, så er denne noe upressis, men får lov å være med likevel. Her er det mer tanken som teller.

På Klækken hadde jeg med mer av stoffene slik at det kanskje kunne bli flere blokker. Og det ble det.

 

Måtte prøve ut hvordan blokkene til en av de andre damene ble sydd, og her er resultatet. Disse er ikke helt riktig mål, men får prøve å få de inn i teppet likevel. Jeg har iallefall prøvd og så får vi se hva resultatet blir. Kan nok være at de må få en liten ramme hver seg. :0)

Skjønner jeg må øve meg mer, men det er jo helt greit. Det er jo øvelse som gjør mester!  Og om jeg ikke blir mester, så kan jeg jo øve masse likevel.

Ha en fortsatt fin uke

Anitra

1 kommentar:

Tåsen Quiltelag sa...

Hei Anitra!! Regner med at det var en fin konsert igå!! Det ble et hyggelig møte i Tåsen, faktisk veldig hyggelig å sy sammen!! Jeg kan ta en formiddag med deg når jeg får fri, så skal jeg lære deg noen triks!? Hvis du vil da. Det er veldig gøy at du er så hekta på å sy!! Ha en fin dag, vi skal på Oppsal senteret litt senere idag!! Ak:-)

Søk i denne bloggen