mandag 21. november 2011

Tiden flyr...

Når jeg har "full" uke blir det ikke mye tid hverken til håndarbeide eller blogging.

En slik uke var siste uke. :0) Misforstå meg rett, det var en veldig fin uke, stapp full av fine aktiviteter. Det var strikke kafe hvor jeg fikk begynt på nye sokker, til meg selv denne gangen, og hyggelig kveld med ufo jentene.

Grytidlig fredag morgen bar det til Torino. (Min bedre halvdel var der allerede på en konferanse, og jeg kom etter for at vi kunne ha helgen sammen. Heldige meg!) Siden jeg skulle ut å reise ville det være greit å ha en bagasje lapp som gjør at jeg kan kjenne igjen min egen bag på en grei måte. Så uka helt uten håndarbeide (!) var jo ikke det likevel. Jeg lagde nemlig 4 nye bagasjelapper.


Kjente igjen bagasjen min "lett som en plett" da jeg kom til Torino gjorde jeg jo også!

Når jeg tenker etter så var uka slett ikke uten håndarbeide. Jeg strikket jo på tirsdag og torsdag og sydde bagasjelapper på onsdag. Ja slik er tydeligvis en uke uten håndharbeide for meg. Mon tro hvordan en uke med håndarbeide egentlig er da???

Ved å kjenne litt etter så tenker nok jeg på at det må være ferdige arbeier for at uka skal ha inneholdt håndarbeide. Da kan det ikke bli mange uker med håndarbeide for meg! Jeg må nok endre innstilling der. :0) Det eneste som er helt sikkert er at jeg ikke fikk blogget siste uke. Så det er hermed endret på.

Ha en super uke, full av håndarbeid og andre koselige ting! Anitra - Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Søk i denne bloggen