tirsdag 22. november 2011

Strikke bag

Nå har jeg erfart at den strikkebagen jeg lagde meg for en stund siden ikke er stor nok! Jeg strikker som regel ikke så store arbeider, men når nøstet mitt ble på 150 gram da ble strikkebagen i minste laget :0(. Nøtet går fint opp i bagen, men det er ikke plass til å la det "snurre rundt" når jeg strikker! Så hva gjør jeg da? Jo lager en litt større strikkebag selvfølgelig!


Og her er det god plass til nøstet mitt, kanskje til og med et litt større strikketøy om jeg skulle finne på å lage et slikt, litt senere.


Så nå er den forrige strikkebagen min blitt forfremmet til skopose!


Det er ikke noe galt i det altså. Nå når julebord sesongen setter inn så er det absolutt greit å ha en pose, til skoene, som ikke har reklame fra nærmeste matbutikk, syns nå jeg da! Fortsatt fin uke! ;0). Anitra - Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

Quiltefia sa...

Hei!! Man trenger vel egentlig en pose til enhver anledning!! Enig med at man trenger en stor!! Har kommet hjem! Har hatt en fantastisk ferie!! Sees! AnneK:-)

Søk i denne bloggen