søndag 13. november 2011

Julemarked

Da er første dag av Julemarkedet over, og det kan se ut til at det blir et bra salg for oss medlemmer. Det er virkelig moro!


Det var mange innom i går, kunder hele tiden og nesten alltid også noen i kafeen. Det er veldig tilfredsstillende og være med å arrangere når det kommer så mange!


I dag er det jo goså marked, det åpnet nå kl 1200 og er åpent fram til kl 1600. Gleder meg til å se hvordan dagen i dag også går!


Velkommen til alle og takk til dere som kom innom enten i går eller kommer i dag!


Det er jo tross alt for dere vi lager disse markedene :0) Anitra PS Dette er første gangen jeg blogger 100% fra min iPad og dette funker jo utrolig bra, så det er definitivt ikke siste gang :0) Man lærer jo så lenge man lever!!! - Posted using BlogPress from my iPad

Location:Østensjø Husflidslag- Oppsal

2 kommentarer:

Quiltefia sa...

Hei!! Så bra dere har hatt et fint marked!! Livet i Florida er lett å venne seg til!! En quiltebutikk og garnbutikk er funnet men stengt fordi det er søndag!! Typisk. Men de åpner igjen imorgen........ Ak:-) Du må vise meg hvordan du blogger fra i-pad!! Jeg får ikke opp bildene!? :-(

Anonym sa...

Se der ja - blogg fra I-pad. Veldig bra. ÅÅ hvilken modell du har på bildet. Linselus!!! He he. Det ble en fantastisk koselig helg. Jeg er superfornøyd. Klem Heidi.

Søk i denne bloggen