søndag 19. februar 2012

Decoupage

Nydelig søndag!

Nå da symaskinen min har vært "sykemeldt" har jeg måtte finne andre ting jeg kan gjøre.
Ikke så veldig vanskelig og valget falt bl.a. på decoupage.

Det er ikke så avansert, men det tar tid og man må vente en del innimellom.
Her ser dere noe av det jeg har gjort.

 


Jeg har valgt å lage decoupage på små esker. Jeg synes selv eskene er fine i fasongen og de har mange bruksområder. For eksempel tenker jeg at den med kylling kan brukes til påskeegg  :0)

                                   

Noen av eskene er nå helt ferdige og jeg syns selv de ble ganske fine. Hva de skal brukes til må de nye eierne selv bestemme. Men jeg kan si at dattern min har valgt å skulle bruke sin til å oppbevare te poser i.

Nå står det litt rydding på planen og så skal også jeg bake fastelavns boller.

Ha en fin fastelavn!


Anitra

1 kommentar:

Quiltefia sa...

Hei!! Decopage er gøy!! Det er jo bra å gjøre noe litt annet innimellom!! Ha det fint!! AnneK:-)

Søk i denne bloggen