fredag 24. februar 2012

"Koppe genser"

Nå om dagen er det så strålende vær ute at jeg gleder meg til å kunne sitte ute på terrasen i sola, og bare nyte det og være til.




For å kunne nyte litt ekstra må jeg ha med en kopp med te!  Derfor er jeg nå i gang med å strikke små "koppe gensere" slik at teen kan holde seg varmi koppen litt lenger.
For en stund siden strikket jeg noen prøver som jeg har på mine kopper hjemme og på jobbb. Nå om dagen strikker jeg for salg, for det er sikkert flere enn meg som vil ha med koppen ut og ønsker litt lenger varme.









Selvfølgelig kan man kjøpe en slik termokopp, men selv syns jeg ikke alltid de er så gode å drikke av. Da vil jeg heller ha en genser på min egen kopp slik at drikken holder seg varm i den litt lenger.

Som dere ser så er jeg for tiden veldig glad i melerte garn, syns det passer fint til "koppegensere".

God helg og nyt været og vårfølelsen

Anitra:0)

2 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Så kjekke og praktiske!!
God helg :O)

anitra sa...

Tusen takk! ;0) Også veldig hyggelig at du ser innom min blogg! Ha en fin uke

Søk i denne bloggen