torsdag 9. februar 2012

Det å være medlem

Er du medlem?
Jeg er! Jeg er medlem både i Husflidslaget her jeg bor i Oslo. Visste du forresten at det i Oslo er 11 lokal lag? Det er det altså og jeg er medlem i ett av de. Som medlem av et lokal lag er jeg også medlem av Norges Husflidslag altså to lag så langt.
Jeg er medlem i Norsk Quilteforbund (3) og et lokal lag i Oslo (4). Dette er lag med kontingenter, men jeg er jo og medlem av lag / grupper uten kontingent. UFO (u-ferdige objekter) damene(5) og gruppa med de tidligere naboene (6) som jeg har truffet jevnlig de siste 20 årene. Og jeg lurer av og til på hva jeg bruker tiden min på?..



                                                            Norges Husflidslag
                    


Må også vite at jeg fortsatt har barn i alder hvor man må engasjere seg i deres sysler, så loppemarked for korpset stiller vi også på selvfølgelig. I tillegg har jeg forelder som trenger litt ekstra tilsyn og hjelp.

Det er rett og slett derfor det er veldig viktig for meg å ha håndarbeid og tid ved symaskinen! Nå har jeg jo selv valgt å være medlem av disse gruppene så det er absolutt ikke ment som klage å bruke tid på dette, det er jo hobbyen min. Men likevel kan det av og til bli litt mye, især når flere av tingene krasjer på samme uke! Da må jeg rett og slett velge noe bort, men regner ikke med at jeg er den eneste som har det slik. Lenge leve hobbyer og litt ekstra tid i løpet av uka til bruk på de! :0)

Fortsatt fin uke!

Anitra

2 kommentarer:

Quiltefia sa...

Hei!! Jeg har tenkt mange ganger at det hadde vært greit å slippe og jobbe....... Men det er urealistisk!! Lotto!?? Ha en fin sy? helg!! Ak:-)

anitra sa...

Enig med du! Men det hjelper jo litt med redusert stilling i alle fall. ;0)
Symaskinen er fortsatt på sykehus, men helgen går nok med likevel! Ha en fin helg du og!

Søk i denne bloggen