mandag 6. februar 2012

Lenge siden.....

Det er helt riktig som jeg skrev i forrige innlegg. Jeg elsker fortsatt å sy! :0) Siden sist har jeg fått sydd litt, men ikke så mye som jeg skulle ønske.



I husflidslaget hvor jeg er medlem har vi salgsmesser tre ganger i året. Nå nærmer det seg vårens marked, og jeg trenger en del ting jeg kan selge. "Problemet" med meg er at jeg må ha lyst til å lage det jeg skal sy! Denne uka har det derfor blitt fire nye strikkebagger foret med voksduk. Da blir det ikke lett for strikkepinnene og lage hull i stoffet. I tillegg kan du bruke posene til f.eks sko når du skal bort. Voksduken er lett å tørke av om skoene skulle være litt sølete, og så er baggen klar for strikketøyet igjen! Smart ikke sant?



Tiden nå på vinteren gir ofte litt rennede nese. Da er lommetørkle etuiene helt unnværlige, så jeg har sydd noen fler av de og!




Nå er symaskinen inne til "helsesjekk" så nå må jeg finne andre aktiviteter så lenge den er på ferie.
Blir nok ikke vanskelig, jeg har alltid noen ideer i hodet. Denne gangen også!

Ha en fin uke!

Anitra

Ingen kommentarer:

Søk i denne bloggen